Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 27-Nov-2010 12:09
MAHA International 2010
MAHA kali ini ayah tak bawak budak2 seperti tahun yg lepas,sebab ayah nak cari maklumat tentang Ayam Kampong dan Burung Walit.Akhirnya hanya Haziq yang sanggup nak ikut temankan ayah.
Sehingga petang hanya dewan utama A,B dan C sahaja yang sempat dijelajahi.Booth luar dewan tak sempat nak tengok.Kat situ rasanyer lagi banyak maklumat yg diperolehi.Apakan daya,cuma hari ni jer yang FREE.Hari lain dah penuh schedule....Beli mesin rumput pun x sempat nak bawak balik....
Lain tahun boleh g lagi...hehehe


Ayah.. :->

























© Pidgin Technologies Ltd. 2016