Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 16-Oct-2010 21:30
Bola Sepak Piala Sultan Selangor 2010
Tahun ni dapat lagi tiket percuma(yg tak de no siri=tak de peluang utk dapat cabutan bertuah..).
Setakat setahun sekali dua g Stadium tu kira OK lah utk ajak anak2 merasai keseronokan berada di Stadium.
Seperti biasa,pasukan pilihan Selangor di BELASAH teruk tahun ni.Baru jer wisel bertiup,dah KENA sebijik...?!Akhirnya separuh masa dah kena 3 bijik.Berderu penonton keluar stadium.Kita pun cabut balik juga.Sampai luar stadium,dpt tgk dari BIG SCREEN...kedudukan dan 4;0...!?? :P
Esok pagi bukak paper..pilihan Selangor dah kena 6;0....Nasib baik tak tunggu sampai habis perlawanan...hahaha :-( :-S

Tak semeriah dulu2..tak de bungapi,tak de pertunjukan payung terjun...hanya ada Dato David Arumugam Alleycat, Jamal Abdillah dan Franciscar Peter.... 8-)
Pengalaman baru shooting waktu malam kat stadium... :P

Ayah :-D



























© Pidgin Technologies Ltd. 2016