Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 24-Jul-2010 12:00
Family Day (EPMB Group)-Sunway Lagoon.
Setelah sekian lama tak ada FamilyDay,kali ni penyertaan yang teramai kut>? $-)
Dianggarkan lebih 2500 orang datang ke Sunway Lagoon.Peps-JV saja ada 23 bas.(Tak termasuk yang datang dengan kenderaan sendiri). ;-)
Warna tema=Hijau pucuk pisang...Hari tu masa Hari Ilmu pun ,Jabatan HUtan bagi kaler TShirt ynag sama.Kat Sunway lagoon pun ada team lain yg pakai baju yang sama kaler..??!! Wah...Memang hijau muda ni jadi pilihan ramai pada tahun ni..?? 8-)
Tahniah buat Mama yang duduk jaga beg dari kul 930pagi sampai kul 3.30petang dengan sabarnyer...?? :-D

Bersesak2 lah jugak dengan pelancong dari Arab/Timur Tengah ni....Yang elok siap berpurdah..yang daring tu dah macam mat/minah saleh...... :P

Nasib baik ayah "tutup" mata..hehehe :->

Ayah 8-)
















































© Pidgin Technologies Ltd. 2016