Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 25-Apr-2010 12:30
Amal Islami-Daerah Petaling @ SRAI S7
Sebulan sebelum program ini dijalanlkan,Nana dah sibuk berlatih Nasyid utk pertandingan Amal Islami Daerah Petaling yg di host kan oleh SRAI S7.
Nana main alat musik "MARACAS"....baru sekali berlatih,dah pecah marakas tu bila terjatuh.Teramatlah lembutnya kerana di[perbuat dari kayu yg tak kuat.Nak mengganti,tak jumpa lak kedai alat musik kat Shah Alam ni.Akhirnya bagi duit jer kat cikgu utk ganti yg baru.
Tiap2 minggu berpesan ngan ayah supaya datang tengok dia buat persembahan.
Wahhhh...bukan main bersemangat lagi ber MARACAS kat belakang,tersengih dan tersenyum simpul SUKA...... :P :-D
Malangnyer,tak dapat nombor pun........jadilah utk pengalaman dia...mewakili sekolah.


Ayah :->
























© Pidgin Technologies Ltd. 2016