Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Tuesday, 23-Feb-2010 06:15
CNY at BAGAN DATOH
CNY...!!!
Setiap Tahun Baru Cina, pasti balik semenjak Mama kawin ngan Ayah,kecuali pad tahun2 tertentu yg "tak boleh balik" kerana ada perkara yg tak dapat dielakkan.... :-D
Anak2 kakak ipar dan abang ipar suma dah besar2...anak2 depa ni lebih faham bersembang dalam bahasa melayu..sebab depa pi sekolah....!!kawan melayu pun ramai.

Tak ada banyak topik yang dibincangkan cuma hal semasa anak2,sedikit kisah silam dan biz sarang burung layang2.Secara kongsi abang ipar buat bangunan utk sarang burung layang2 kat belakang rumah.Kebanyakan masa kita lepak kat situ pasal cuaca sangat panas.Kat luar boleh dapat tiupan angin laut.Anak2 pun ada benda nak dilayan (buaian jaring tu..!!),so tak la merenggek nak balik lah...etc.

(Ayah)... ;-)


























© Pidgin Technologies Ltd. 2016