Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Otai BioAsli dan Duta2.
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Otai BioAsli dan



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 1-Jan-2010 03:00
Pelancaran Pemasaran Pelan E-BioAsli.
Hari sehari suntuk masa ayah untuk BioAsli.Jemputan dari Tokeh BioAsli -Tn Hj Ishak Basiran utk mengambil foto2 pada majlis pelancaran ini.Mungkin dia berpuas hati dengan assignment pertama semasa pelancaran kat Bluewave bulan Nov '09 yang lepas.
Sebelah pagi adalah sesi pengambaran bersama duta2 BioAsli-Kaza dan Rahim Kijol.
Oleh kerana sesi fotografi agak lewat,ayah pun rushing amik pelbagai posing utk tujuan promosi sambil mengejar waktu solat Jumaat.Hasilnyer kurang memuaskan dari segi pencahayaan.
Sebela petang selepas solat Jumaat,dah ramai tetamu datang.Yang datang naik satu bas pun ada.Nampak gayanyer kerusi yang disediakan tak cukup.Kehadiran tetamu sangat memberangsangkan dan diluar dugaan.Kawan2 yang ayah hantar SMS tu cuma Mail-Klag jer yang hadir,tapi x sempat jumpa kerana ayah sibuk kat depan.
Selain dari Kaza dan Rahim,selebriti2 lain yang datang ialah Anjang Aki(Baharuddin Hj Omar),Hilmi the Gimmick dan Mat Over.
Selesai event,Tn Haji huloqkan beberapa helai note RM50....Syukur...!Walaupun ayah tak mengenakan caj.Malam tu ayah lak belanja sekeluarga dengan "gaji" tu...hehehe LOL

..(Ayah)... :-D

Nota;
Lepas tu ayah rasa nak demam,sakit dan sengal segala betis dan peha.......Ambik foto ni pun kena ada kekuatan stamina jugak rupanyer......maklumlah ,kerja sehari suntuk..!!!! :P
























© Pidgin Technologies Ltd. 2016