Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Peluh sejuk dah keluar.
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Peluh sejuk dah



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 4-Dec-2009 12:00
Langkah pertama menuju DEWASA...
Seperti yang telah dijadualkan,ayah & mama amik cuti hari ni utk Haziq mengharungi hari yang penuh bermakna buat seorang LELAKI. :P
Kami dah berada di Poliklinik Al Hikmah sebelum 10.00pagi...daftar,makan ubat dan menunggu doktor yang lewat tiba akibat hujan,sampai kul 11.00 pagi. $-)
Mama bertugas sebagai "penenang" utk Haziq yang agak takut2 kat atas katil tu.Lagipun dia malu ngan pembantu2 doktor tu yang semua perempuan. :-O
Ayah hanya setkan Video dan jadi Fotografer jer.Lagi pun nak bagi Mama tengok proses tu dari mula sampai akhir.Ayah pun tak amik foto yang "SENSITIF" banyak.Kalau ada pun tak leh load kat FP nih.Semua tu utk tontonan Haziq sendiri jer nanti. :->
Walaupun tak rasa sakit sangat(agaknyer la),tapi Haziq menangis teresak2 jugak.Walaupun dulu pernah terkoyak dibawah dagu,pun kena injection dan 5 jahitan jugak..oleh Dr yang sama.
Operasi yang lebih 30 minit tu pun selesai.

Sampai rumah,ayah gunakan tripot kamera ayah sebagai tempat gantung kain.Nasib baik ada beli tripot tu..kalau idak,jenuh lah ayah me mikior..camna nak gantung kain kat tengah ruang tamu tu..??? :P
Lepas Zuhor,ayah n mama bergegas mencari PS2 ke Sri Muda,call Murnisham dll.Akhirnya pergi ker Plaza Shah Alam,S9 ke tingkat bawah.Dapatlah PS2-NTSC version(Japan) ngan Game CD=12 keping semuanyer RM 470.00....!!
Sampai rumah,terus main game...merengek pun dah tak de...AMINNN...... :groucho: :wave: :ty_ty:
Sebelah malam,telefon Fawas kat kampung....Wah..ayah dengar bukan main bagus lagi bagi semangat dan motivasi kat Fawas...siap berlawan,sapa yang paling sikit menangis.Apa2 pun citer PS2 dan remote keta jadi topik malam tu.Esok selepas Fawas bersunat,nanti sambung citer lagi...hehehe :-D

Utk Haziq....TAHNIAH dari ayah.... :horay:
Utk Mama....jangan risau sangat...semuanyer akan OK.... ;-)
Utk anak2 yang lain.....boleh lah tumpang main PS2 tu....TV ada 1 jer....kuranglah masa ayah nak tgk ASTRO lak..??!! :P

..(Ayah).... :->





















© Pidgin Technologies Ltd. 2016