Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wah....seronoknyer Haziq..
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Wah seronoknyer



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 24-Dec-2005 16:00
Kek dari Atuk Kuroda untuk Harijadi Haziq.
Setiap kali pergi melawat "Atuk Kuroda",kebiasaannyer ayah akan bawak anak2 sekali.So,"Atuk Kuroda" akan tahu perkembangan anak2 dari kecik sampai besar.Maklumlah..,dia pun dah ada sorang cucu perempuan.Hanya Haziq yang menarik minat dia.Dia pun tahu akan bagi/sediakan biskut atau keropok kat Haziq setiap kali datang.
Kena pulak perangai Haziq yang suka "ciluk" biskut atau jajan Atuk Kuroda yang sentiasa ada atas meja tu.(Walaupun dah liat...eg; Senbei yang dah expired...hehehe..)
Kebetulan sempena harijadi Haziq,Kuroda ada call suruh datang rumah dia sebab dia dah beli kek utk harijadi Haziq.Kembanglah hidung Haziq bila dapat tahu Kuroda belikan kek!!!
Cuma Kuroda tak tahu kek kegemaran anak2,so seronok motong kek jer,tapi tak habis makan.Lebih kena bawak balik la.....
Mungkin Kuroda rindu ngan cucu dia dan cucu2 sedara dia....hanya anak2 ayah jadi pelepas rindu gamaknyer....
Kalau shopping tu siap pesan,"amik apa anak2 nak makan...jangan malu"..katanyer.
Tapi ayah yang tahan2 budak tu ikut sesedap rasa jer amik macam2...kang dia ingat anak2 ayah ni nak "PAU" dia,walaupun dia tak akan terdetik macam tu.
Tahniah buat Haziq...boleh lah jadi cucu angkat Atuk Kuroda....!!!


...(Ayah)..... :->


© Pidgin Technologies Ltd. 2016